Veelgestelde vragen

Waar is mijn orderbevestiging e-mail?

We will send 2 emails after you place your order. An order confirmation email once you order and a shipping confirmation email once we ship your package.

If you did not receive your order confirmation email, please make sure to check your Spam Folder first.

If you used your Phone Number instead of email at checkout, you will not receive a confirmation email.

Make sure to contact our Customer Support with the email you want to add to your order so you can receive the shipping confirmation with your tracking number.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verzonden?

Het duurt 2–3 werkdagen om je bestelling te verwerken en te verzenden nadat je deze hebt geplaatst.

Je ontvangt een verzendbevestiging per e-mail met je trackingnummer zodra je bestelling ons fulfillment center verlaat.

Hoe lang duurt de levering?

De verzending duurt meestal 5 werkdagen nadat we je bestelling hebben verwerkt. Als je product bijna uitverkocht is, kan de levering met 2–3 extra werkdagen worden vertraagd.

We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk bij je te bezorgen.

Kan ik mijn adres wijzigen?

Als je een fout hebt gemaakt bij het invoeren van je afleveradres, kun je dit nog wijzigen voordat je bestelling wordt verzonden.

In sommige gevallen kunnen kleine adreswijzigingen ook worden doorgevoerd nadat de bestelling is verzonden.

Zorg ervoor dat je zo snel mogelijk contact met ons opneemt als je het adres wilt wijzigen.

Neem contact op

We horen graag van je! Als je vragen hebt, ondersteuning nodig hebt, of gewoon even hallo wilt zeggen, neem dan gerust contact met ons op via de onderstaande gegevens.

E-mail ons: vanholsen.info@gmail.com

Houd 24 tot 48 uur aan voor een reactie op je e-mail.

Openingstijden:

Maandag - Vrijdag: 09:00 - 18:00
Zaterdag: 10:00 - 16:00
Zondag: Gesloten

Als alternatief kun je het contactformulier hieronder invullen, en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.